پرش به محتوا

12 سایت با DA>85 که کمتر کسی در آن ها لینک سازی می کند

همان گونه که می دانید ما در وب سایت خود همیشه می کوشیم که خدمات لینک سازی را به صورت رایگان به شما ارائه داده و شما را حتی الامکان در فرآیند لینک سازی راهنمایی نماییم. در این بخش نیز قصد داریم که 12 مورد از سایت هایی که معیار DA آن ها بالای 85 بوده و از طرف دیگر بسیاری از سئوکاران آن ها را نادیده می گیرند، برای شما معرفی نماییم. از آنجا که در این وب سایت ها کم تر لینک سازی انجام می شود، بسیاری به آن ها اهمیت نمی دهند. این امر سبب شده است که این مقاله برای سئوکاران حرفه ای نیز مقاله ای مناسب باشد. خب خیلی خلاصه و راحت برویم سراغ معرفی لینک ها:

1- alternativeto.net – DA=87

یک وب سایت بسیار جالب مفید و کاربردی که می توانید هر نرم افزاری را در آن وارد کنید و همان گونه که از نامش پیداست این وب سایت جایگزین های آن نرم افزار یا اپلیکیشن را به شما ارائه خواهد داد. لینک سازی در این وب سایت بسیار ساده بوده و شما می توانید در صفحه پروفایل خود یک لینک ایجاد نمایید.

نمونه صفحه برای لینک سازی

2- instapaper.com – DA=87

این وب سایت ابزاری جالب برای ذخیره کردن صفحات وب بوده که صفحات را روی دستگاه شما ذخیره می کند تا بعدا بخوانید. لینک سازی در این وب سایت بسیار ساده و آسان است و می توانید در صفحه خود وب سایتتان را ذخیره نمایید.

نمونه صفحه برای لینک سازی

3- blogtalkradio.com – DA=87

بزرگ ترین پلتفرم رادیوهای آنلاین در سراسر جهان است و می توانید لینک های وب سایت خود را در کنار سایر شبکه های اجتماعی در پروفایل خود بگذارید.

نمونه صفحه برای لینک سازی

4- informationweek.com – DA=87

یک سایت بسیار قدرتمند در زمینه اخبار فناوری اطلاعات است که محبوبیت فراوانی دارد. در این وب سایت شما می توانید بدون محدودیت و با انکرتکست دلخواه خود لینک سازی کنید و توصیه می کنیم که حتما این کار را انجام دهید.

نمونه صفحه برای لینک سازی

5- sketchfab.com – DA=87

سایت محبوبی برای انتشار تصاویر سه بعدی است که به سادگی در پروفایل خود می توانید لینک بگذارید.

نمونه صفحه برای لینک سازی

6- linktr.ee – DA=87

همان گونه که از نام این وب سایت پیداست، این تارنما اصلا برای لینک سازی ساخته شده است. شما می توانید با خیال راحت در این سایت لینک بسازید و تجربه شخصی ما نیز گواه بر این است که لینک سازی در این دامنه ارزش بالایی دارد.

نمونه صفحه برای لینک سازی

7- dailymotion.com – DA=86

یک سایت بسیار قدرتمند با محتوای ویدیویی که توصیه می کنیم حتما لینک سازی در آن را در برنامه کار خود قرار دهید. البته در این سایت ظاهرا تنها می توانید یک لینک پروفایلی بگیرید که البته قدرت زیادی دارد.

نمونه صفحه برای لینک سازی

8- producthunt.com – DA=86

احتمالا این سایت را بشناسید. وب سایت بسیار بزرگ برای به اشتراک گذاشتن جدیدترین محصولات! شما در این سایت به راحتی می توانید ثبت نام کرده و یک لینک در پروفایل خود بگنجانید.

نمونه صفحه برای لینک سازی

9- authorstream.com – DA=86

بسیاری این سایت را بهترین گزینه برای به اشتراک گذاری پاورپوینت می دانند. به هرحال شما می توانید در پروفایل خود به سادگی لینک وب سایت خود را قرار دهید.

نمونه صفحه برای لینک سازی

10- yumpu.com – DA=86

یکی از معتبرترین سایت ها برای به اشتراک گذاری مجله هاست که می توانید در پروفایل خود آدرس سایت خود را قرار دهید. این سایت در جمع 300 سایت پربازدید در کشور سوئیس قرار دارد.

نمونه صفحه برای لینک سازی

11- carthrottle.com – DA=86

همان گونه که از نامش پیداست، این انجمن مربوط به ماشین است و توصیه می کنیم که اگر پروفایلی در آن ساختید چند عکس ماشین در پروفایلتان قرار دهید تا به علت اسپم بودن حذف نشوید. در پروفایل خود می توانید هم آدرس وب سایت خود و هم سایر شبکه های اجتماعی را قرار دهید.

نمونه صفحه برای لینک سازی

12- residentadvisor.net – DA=86

یک سایت فوق العاده در زمینه موسیقی که می توانید در صفحه پروفایل خود هم آدرس url و هم لینک شبکه های اجتماعی خود را قرار دهید.

نمونه صفحه برای لینک سازی

21 دیدگاه دربارهٔ «12 سایت با DA>85 که کمتر کسی در آن ها لینک سازی می کند»

  1. با سلام
    ممنون از راهنمایی و اطلاعاتی که در اختیارمان قرار دادید. راهنمایی خیلی خوبی بود نکته ای که در باره با پروفایل ماشین گفته بودید که بعلت اسپم بودن حذف نشود اینکه عکس ماشین را هم بگذاریم جالب بود.

  2. سلام من خیلی ازتون ممنونم که اینقدر بدون چشم داشت اطلاعات در اختیار ما میذارید من سئوکار سایت مشاوره ترک اعتیاد رهامشاور هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *