پرش به محتوا

9 بکلینک رایگان با DA بیش از 90 که بسیاری از آن غافلند

همان گونه که می دانید، همواره تلاش کرده ایم که به معرفی بک لینک های ناب و کم یاب برای علاقه مندان به خرید بک لینک بپردازیم. در این بخش سعی نموده ایم که 9 سایت بسیار قوی و قدرتمند را معرفی کنیم که کم تر کسی به آن ها و لینک سازی در این سایت ها اهمیت می دهند.

از سوی دیگر این وب سایت ها تماما DA بالای 90 دارند و از طرفی هم اصلا شناخته شده نیستند. با توجه به این که لینک سازی در سایت های با اعتبار بالا امروزه بیشتر به سایت هایی همچون فیس بوک و … خلاصه می شود، لذا بر آن شدیم که به تشریح این وب سایت ها برای شما علاقه مندان به لینک سازی بپردازیم. پس تا انتهای این نوشتار با ما همراه باشید:

1- fandom.com – DA=94

این سایت صفحات بسیار بسیار زیادی دارد و می توان گفت که دریایی از صفحات وب است. در این وب سایت صفحات زیادی وجود دارد که می توان از آن ها بک لینک گرفت. انواع فروم، صفحات سوال جواب و … در این سایت قرار دارد. با این حال چیزی که اهمیت دارد، مهارت لینک سازی در آن است.

تجربه خود من نشان داده که لینک سازی در این سایت نسبتا سخت است. چون ادمین ها معمولا لینک های اسپم را حذف می کنند. لذا حتما در یک متن مرتبط طولانی و مفید و منظم لینک سازی را انجام دهید.

نمونه صفحه برای لینک سازی

2- instructables.com – DA=93

یک لینک پروفایلی بسیار با ارزش بوده و نکته جالب توجه درباره آن این است که می توانید با انکرتکست دلخواه خود از اینجا لینک سازی کنید.

نمونه صفحه برای لینک سازی

3- goodreads.com – DA=93

برای ساخت لینک در اینجا خیلی باید دقت نمود. خود من بارها در این وب سایت بسیار ارزشمند لینک سازی کرده ام اما لینک ها حذف شده اند.

نمونه صفحه برای لینک سازی

4- theverge.com – DA=93

لینک سازی در این وب سایت اهمیت زیادی دارد، چرا که این وب سایت به شما اجازه می دهد که متنی نسبتا طولانی مرتبط با لینک های خود را نیز در آن درج نمایید.

نمونه صفحه برای لینک سازی

5- tes.com – DA=92

لینک سازی در این وب سایت بسیار بسیار بسیار ازشمند است و اهمیت بسیار زیادی دارد. اما اگر می خواهید در این وب سایت لینک بسازید بایستی حداقل یک ساعت وقت برای آن اختصاص دهید چون هرگونه رفتار اسپمی از این وب سایت به سرعت حذف خواهد شد.

نمونه صفحه برای لینک سازی

6- elsevier.com – DA=92

نام این نشریه برای تمام کسانی که به مقالات علمی آشنایی دارد، آشنا است. شاید خیلی ها نتوانند باور کنند که می توان به سادگی و راحتی از این وب سایت ارزشمند لینک گرفت.

نمونه صفحه برای لینک سازی

7- gamespot.com – DA=92

با توجه به معیار الکسا این وب سایت نیز در جمع 300 سایت پربازدید آمریکا قرار داشته و می توانید به سادگی در آن یک لینک ارزشمند ایجاد نمایید.

نمونه صفحه برای لینک سازی

8- crunchbase.com – DA=91

سایت بسیار قدرتمندی است که به شما این اجازه را می دهد که شرکت ها و کسب و کارهای خود را به آن اضافه کنید. (از این جهت به لینکدین شباهت دارد.) توصیه می کنیم که لینک سازی در این وب سایت را هرگز فراموش نکنید.

نمونه صفحه برای لینک سازی

9- norton.com – DA=91

احتمالا شما نیز با آنتی ویروس بسیار خوشنام و قدرتمند Norton آشنایی دارید. وب سایت این آنتی ویروس که جز 300 وب سایت پربازدید آمریکا است، یکی از گزینه های بسیار مناسب برای لینک سازی است. در بخش فروم این وب سایت به شما اجازه گذاشتن یک لینک داده می شود که پیشنهاد می کنیم حتما آن را ایجاد نمایید.

نمونه صفحه برای لینک سازی

87 دیدگاه دربارهٔ «9 بکلینک رایگان با DA بیش از 90 که بسیاری از آن غافلند»

    1. خیالتون راحت باشه لینک هایی با این اعتبار از معتبرترین وب سایت های دنیا قطعا اسپمی نیستن

      1. سلام
        توی فوروم آنتی ویروس نورتون چطوری لینک بذاریم؟
        هرچقدر تلاش کردم نشد.
        این نام کاربریمه
        Cyruskingsolomon

  1. احسنت و افرین بر دست اندرکاران وب سایت سون بک لینک که هر نکته درست و حسابی که پول ازش دربیاد برای سئو رو من ازینجا یاد گرفتم انصافا

  2. با سلام.از مطالب ارزشمندتون ممنونم.راهنمایی بفرمایید چطوری میتونم برای سایتم لین مرتبط با سایتم بزنم؟سایت من در زمینه فروش تکسچر و آبجکت های 3 بعدی نرم افزار تری دی مکس فعالیت میکنه.با تشکر و سپاس فراوان از ادمین سایت

  3. واقعا ممنوم بابت این سایت و مطالبش خوبش ، کاش همه این همه اطلاعات مفید رو به راحتی و بدون هیچ چشم داشتی در اختیار کاربران و علاقه مندان قرار می داند ، دورود و سلام بر ادمین و مدیران این وب سایت

  4. سلام
    ممنون از این لیست اما چند نکته رو دوست داشتم در میون بذارم
    البته من فقط 3-4 مورد اول رو چک کردم

    اولین سایتی که معرفی کردین خیلی پیچیده بود. من که شغلم طراحی سایت هست نتونستم ارتباط بگیرم باهاش که بتونم درست لینک سازی کنم.

    مورد دوم اینکه سایت instructables.com دیگه لینک پروفایل نمیده (یا من ندیدم). اما در عوض میتونید پروژه هاتون رو یا آموزش هاتون رو اونجا بذارید و لینک بدین. اما لینک نوفالو میده.

  5. واقعا ممنوم بابت این سایت و مطالبش خوبش ، کاش همه این همه اطلاعات مفید رو به راحتی و بدون هیچ چشم داشتی در اختیار کاربران و علاقه مندان قرار می داند ، دورود و سلام بر ادمین و مدیران این وب سایت.به سایت چالوس ویلا هم سری بزنید.
    https://chalusvila.com/

  6. اول میخواستم تشکر کنم بابت اینکه اینقدر با حوصله مطالب رو توضیح دادید.
    یک سوال هم داشتم خدمت شما اینکه آیا ما در این سات ها برای قسمت نام اسم برند خودمون رو ذکر کنیم؟
    مثلاً در عبارت نام موسسه حسابداری رهنما قرار بگیره؟
    سوال بعدی اینکه آیا این لینک ها بعداً حذف خواهند شد یا خیر.؟

  7. سلام خیلی فوق العاده بودن واقعا من برای سایتی که روش کار میکم تقریبا خمه رو ساختم فقط وقتی توی سومی اسم رها مشاور یا مرکز ترک اعتیاد رو میزدم کاراکتر فارسی قبول نمیکرد. البته توی بیو میخواستم بنویسم

  8. واقعا ممنوم بابت این سایت و مطالبش خوبش ، کاش همه این همه اطلاعات مفید رو به راحتی و بدون هیچ چشم داشتی در اختیار کاربران و علاقه مندان قرار می داند ، دورود و سلام بر ادمین و مدیران این وب سایت.به سایت https://lagaiphone.se/ هم سری بزنید.

  9. ممنون به خاطر انتشار این مطلب. از خیلی از سایت های مورد اشاره استفاده کردم. در حال حاضر، لیست کاملی از سایت های مناسب برای بک لینک های فالو تهیه کردم. فعلا روی سایت https://afftabgardoon.ir/ روی چند کوئری مشغول کار هستم امیدوارم به زودی تاثیر بک لینک ها رو ببینیم.

  10. وقتی کسی مرام و معرفت داشته مثل همین ادمین بزرگ خودشو نشون میده، واقعا دستمیزاد داره. یک مقدار با روشهای که فرموند کار کردم و واقعا جواب گرفتم، شک نکنید انجام بدین شما هم جواب میگیرید. مثل همین سایت
    http://www.mohrzaman.ir

  11. سلام ممنون از مطلب خوبتون ولی از این چند سایت فقط چندتاش امکان ثبت داشت شاید سیاست های سایت ها عوض شده اگر مطلب رو اپدیت کنید خیلی خوب میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *