پرش به محتوا

خرید بک لینک تضمینی

با سلام خدمت شما علاقه مندان به خرید بک لینک در سون بک لینک. امروز می خواهیم در مورد خرید بک لینک تضمینی با شما صحبت کنم. یکی از مهم ترین و جالب ترین نکاتی که امروزه در مورد سئو از طرف بسیاری از افراد تبلیغ می شود، همین بحث خرید بک لینک تضمینی است که بسیار داغ شده است. اما خرید بک لینک تضمینی به چه معنا است؟ با ما همراه باشید

تضمین یعنی چه؟

برای بحث خرید بک لینک تضمینی اولین سوال اینجاست که ضمانت دقیقا یعنی چه؟ «ضمانت» که در اصطلاح حقوقی به آن عقد ضمان گفته می شود در ماده 684 قانون مدنی تعریف شده است  . در این ماده آمده است که «عقد ضمان عبارت است از اینکه شخصی مال را که بر ذمه دیگری است به عهده بگیرد …»

به عبارت ساده تر خرید بک لینک تضمینی یعنی شما ضمانتی در دست داشته باشید که بتوانید در صورت نتیجه ندادن بک لینک بدون مراجعه به فروشنده بک لینک برای دریافت خسارت از طریق مراجع قضایی اقدام نمایید.

خرید بک لینک تضمینی

چگونه بک لینک تضمینی بگیریم؟

بهترین راه تضمین استفاده از چک یا سفته است. هنگامی که یک نفر یک خدمات و یا کالا را به شما ارائه می کند، بایستی حتما مستنداتی را به شما مبنی بر این موضوع ارائه نماید. حتما شده است شما هم هنگام خرید لباس یا کفش شنیده اید که فروشنده می گوید: «من تضمین می کنم این خراب نمیشه» ولی هنگامی که کالای مورد نظر خراب شد وقتی به فروشنده مراجعه می کنید، حتی شما را به خاطر نمی آورد! یا اگر به خاطر می آورد نیز تظاهر به نشناختن می کند!

لذا وقتی کسی می گوید چیزی را تضمینی به شما می دهم، باید قراردادی جهت ضمانت امضا نماید. اگر کسی چیزی را بدون ضمانت نامه به شما بفروشد، همان حکایت قدیمی است که هیچ بقالی نمی گوید ماست من ترشه!

آیا سون بک لینک خرید بک لینک تضمینی را در خود گنجانده است؟

خیر به هیچ وجه! چرا که به نظر ما تضمین در این موارد غیرممکن است! علت اینجاست که خیلی از سایت ها مشکلات پایه ای و اساسی در خود دارند که حتی اگر از گوگل هم بک لینک بگیرند از جای خود تکان نمی خورند. لذا نمی توان برای هر سایتی به مشتری تضمین داد. مگر تعداد اندک وب سایتی که از قبل برای خود ما بفرستید و ساختار آن از قبل توسط ما بررسی و تایید گردد.

برای درخواست بررسی به صورت کاملا رایگان چه کنیم؟

شما می توانید آدرس وب سایت خود را به صورت کاملا رایگان از طریقه های راه های تماس زیر برای ما ارسال فرمایید. ما با بررسی وب سایت ها به شما خواهیم گفت که مشکلات کار شما چیست و چقدر احتمالا بالا آمدن در گوگل خواهید داشت.

ایدی تلگرام: aminkav

تلفن تماس: 09196098737

13 دیدگاه دربارهٔ «خرید بک لینک تضمینی»

  1. سارینا عبدالهی

    خداوکیلی خوب گفتین دمتون گرم کلا هرکسی توی هرکاری میگه تضمینی هست باور کنین دروغ میگه من اعتماد کردم پشیمونم

  2. با سلام
    یک وب سایت برای رفتن از صفحه 6 به صفحه 1 چقدر زمان میخواد تا بیاد .سایت 2 ماه هستن تاسیس شده و هیچ بک لینکی نداره و به صورت روزانه به روز رسانی میشه .
    ممنون

  3. هیچ وقت بک لینک تضمینی نمیشه به نظر من چون شما فرض کن برای یک صفحه چرت و پرت خالی بک لینگ بگیری اصلا مگه میاد بالا؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *